Hovedseksjon

Publisert:

Takk for to fine år med dere.

en gruppe mennesker på en scene

Takk for tiden sammen med dere våre kjære yrkesfagselever på Elektrofag og Informasjonsteknologi- og medieproduksjon. Det ble en flott avslutning med taler, musikk, sang og dans.Med en yrkesfaglig kompetanse venter en spennende fremtid i lære og på påbygg. Vi er så stolte av det dere har fått til og vi tror dere kan tenke sjæl.  

Tradisjonen tro sang vi til slutt "Tenke sjæl"sammen. Masse lykke til videre. Vi kommer til å savne dere!

Foto: Konrad August Frønsdal, Mia Larsson Fossland, Vilma Wold