God sommer!

elvebakken

Takk for den fine tiden vi har hatt sammen i skoleåret som ligger bak oss. Det har vært både hektisk og gøy å være tilbake i en normal Elvebakkenhverdag. En hverdag der vi kan, i den grad vi ønsker oss, være mer enn en skole. Et sted der alle opplever tilhørighet og hvor læring alltid skjer med utgangspunkt i fellesskapet.

Nå går vi inn i sommeren, og noen av dere skal gå nye veier, mens andre skal fortsette hos oss også neste skoleår. Vi har de siste ukene gjennomført flotte arrangementer der vi har takket for tiden sammen med dere av oss som skal videre på nye veier til høsten. Det er alltid vemodig, men vi er også stolte av det vi har fått til sammen. Vi ønsker dere lykke til videre, på den veien dere har valgt.

Dere som skal fortsette hos oss neste skoleår, gleder vi oss til å møte igjen i august. Oppmøtetider for første skoledag finner du her: https://elvebakken.vgs.no/nyhetsarkiv/oppmote-1.-skoledag/

Bemanning i sommer

I sommer vil skolen være bemannet til og med fredag 7. juli. Dersom du har behov for å komme i kontakt med oss, finner du under en liste med kontaktpersoner som kan hjelpe deg på ulike områder. Skolen vil åpne igjen 7. august.

Vitnemål

Vitnemål må hentes enten før 4. juli kl 15.00, eller etter 7. august.

Trenger du hjelp med vitnemål, sender du en epost til Hanne Nilsen som vil bistå deg. (hanne.m.nilsen@osloskolen.no)

I tidsrommet 10. juli - 4. august vil det være en sentral vitnemålsbemanning for alle skoler i Grensesvingen 6. Trenger du hjelp med vitnemål i denne perioden ringer du 96091800 og avtaler tid.

Andre henvendelser

Har du viktige spørsmål om inntaket til skolen sender du en epost til Espen Knispel Rueness (espen.rueness@osloskolen.no)

For andre henvendelser som haster i sommer sender du en epost til Camilla Hauren Leirvik (camilla.leirvik@osloskolen.no)

Riktig god sommer!