Elvebakkenrevyen

Revyen

Følg Elvebakkenrevyen på Instagram

Den fineste promofilmen ever made finner du her.

Elvebakken har klatret opp i øverste divisjon blant skolene i Oslo og Akershus som lager sine egne revyer. Det er tre grunner til dét:

• byens fineste elever
  • en ledelse og lærere som er opptatt av at åra på Elvebakken skal være en totalopplevelse, der du kan bruke alle sider av deg selv
  • høye ambisjoner.

Godt og vel 300 elever bruker hvert år både skoletid og fritid til å toppe seg selv, lage tidenes beste revy og skape godt skolemiljø.  I revyen bruker du alle dine egenskaper i praksis, enten du vil sy kostymer, lage mat, spille i band, snekre kulisser, lage fest, stå på scenen eller jobbe med pr eller filmproduksjon. I vinterferien jobber vi døgnet rundt på skolen, for å komme i mål til premieren. Vi har vunnet revyprisen fire ganger og fått 11 6-ere, samt flere priser for beste skuespiller. Vi trenger deg for å toppe oss selv! Bli med på å lage magiske øyeblikk!